Multidisciplinarnim pristupom koji stratešku analizu navika korisnika, radnih tokova i optimizacije troškova posmatra kroz dizajn enterijera, dolazimo do relevantnih parametara koji mapiraju specifičnu kulturu klijenta, mikroklimu prostora i specifične potrebe korisnika.
Dizajn enterijera je ključan u stvaranju fizičke manifestacije narativa koji ujedinjuje atribute brenda sa kulturom i vrednostima ljudi koji u datom prostoru borave. To se postiže korišćenjem boja, osvetljenja, grafičkog dizajna, materijala, nameštaja i jedinstvenih enterijerskih elemenata.
Kako bi se obezbedio jedinstveni doživljaj, potrebno je obaviti detaljnu analizu prostora, postojećeg i željenog iskustva korisnika i projekciju senzornih aktivacija (vizuelnih, taktilnih, zvučnih), čime se podstiče interakcija između korisnika i samog prostora. Cilj je da se uvek kreira smisleno prostorno iskustvo uz autentičan i prepoznatljiv doživljaj.
Kada se radi o prostornom planiranju, identifikacija i integracija korisničkih potreba, postojećih obrazaca ponašanja i željenih promena su relevantne za sve vrste objekata: poslovne, istraživačke, obrazovne, kulturne i komercijalne. Koristeći najnovija saznanja i inovativna rešenja, stvaramo inspirativna okruženja za život i rad.
Kako bi se postigla tačnost i pravovremenost investicionih odluka, optimalna dinamika ulaganja kapitala i optimizacija projektnih procesa su ključne.
VišePristupačna, privlačna i usklađena mesta koja su savršeno uklopljena u fizički i kulturni kontekst lokacije su dobro dizajnirani prostori, živi i urbani...
VišeStvaranje zajednica je jedna od glavnih odrednica Zabriskie pristupa.
VišeSvest o važnosti arhitekture i građevinarstva u očuvanju životne sredine negujemo kao ključnu vrednost u radu
VišeKada razmišljamo o održivosti, ekologiji, inovativnim tehnološkim pristupima i merama koje treba preduzeti...
Više